Kutya Szövetség fóruma

Ajánló

Archívum

A korábbi túrák részletei     Túra-idöpontok

7. Mixxx-túra 2007.02.09.-11. Pilisszentkereszt (Pilis)

A házat nem ajánljuk senkinek, bővebben e-mailban!!

Honlap: Családi ház
Résztvevők: Csipisz, L3, IldiH, Gabika, doktoreb, Julcsi és Vivi, Szilvi és Picurka, Paolo, Kati, Szilvagombóc

Beszámoló IldiH tollából (nem a) hazaérkezés után:

A szokásos térkép az útvonallal (pirossal a szombati - 15 km -, kékkel a vasárnapi - 5 km - túra):

Nagyon ügyesen elindultunk, szokás szerint minden kutyát felvertünk a faluban.

Menet közben kiderült, hogy a térkép és a helyszín szokás szerint nem tökéletesen egyezik, de felesleges kitérő nélkül simán rátaláltunk a helyes útra, a találkozásig is azzal párhuzamosan haladtunk.

A klastrom romjainál:

A Klastrom kútnál:

Ez az a kategória, hogy: Mi az hogy egy hülye? Hát mindenki szembejön!

Ez milyen nagy arc :DD

Mindenki aggódott a hegymászás miatt, de megnyugtattam őket, hogy nem tervezzük a hegy csúcsára való felmászást (persze, hogy nem, alatta 60 m-rel ment az út )

Az első nagyobb pihenőt egy kilátónál tartottuk, ami egy természetes kiugró rész volt (a térképen a kép aljánál van, kicsit balra).

Ezután jött a szerpentin. Mondanom sem kell, hogy a sok lusta folyton levágta a kanyarokat és felmászott még előtte.

Nem számoltam hanyadiknál tartunk, de egy idő után figyelmeztettem őket, hogy elfog fogyni a kanyar és eltévednek. Pont akkor fogyott el :)) Persze nem hallgattak rám és elhúztak az erdőben. Én maradtam az úton, majd némi telefonálgatás után Gabika, csipisz és Julcsi visszafordult hozzám. Mentünk tovább, telefonálgatás, végül nagy nehezen elértem Lacit, akinek fogalma sem volt, hogy hol járnak. Nagyon nem aggódtam, mert az odafelé vezető útjukat simán lehet követni visszafelé is.

Végül a paplanernyősök eligazították őket és letaláltak hozzánk.

Ezután simán mentünk tovább az előre kinézett útvonalon.

Találkoztunk egy elefánttal is:

A faluban a napot a cukrászdában történő kávézással és sütihegyek vásárlásával koronáztuk meg. Otthon vacsira a változatosság kedvéért chilis babot főztem, de megjegyzem, hogy nem kellett éjszaka szellőztetni, csak Zsófiéknál :P

Vasárnap a pilisszentkereszti szurdokba mentünk le, ezt az útvonalat én már 1000x megjártam.

Volt egy szakasz, ahol a hidat elsodorta a víz, itt nem volt mindenkinek könnyű a lemászás, aztán a patakon is át kellett menni:

Az egyik házból mellénkszegődött egy berni,

aki a végén nem volt hajlandó átkelni az országúton. Így a csapat nagyobbik része visszafordult és ugyanazon az úton ment haza. Zsófi, Kati, Gabika és én pedig továbbmentünk az eredeti úton,

meglátogattuk a Mária-forrást,

a cukrászdát is hazafelé.

"Bár Ildi szerint eltévedtünk, valójában ez NEM igaz. Mi szándékosan felmentünk a hegycsúcsra, mert nem akartuk, hogy ott vagyunk a Pilis legmagasabb csúcsa alatt pár méterrel és nem megyünk fel. Úgyhogy mi tök direkt felmentünk és csodálkoztunk, hogy mennyire lemaradtak a többiek. :) Ja, és nagyon szép volt legfelülről minden. Beeeee. :D Doktoreb és a többi szorgalmas"

További beszámolók:
Szilvagombóc beszámolója

És célszerű a topikban tovább lapozgatni ...