Kutya Szövetség fóruma

Ajánló

Archívum

A korábbi túrák részletei     Túra-idöpontok

1. Mixxx-túra 2006.07.07.-07.09. Pusztafalu (Zemplén)

Honlap: Öregbence Turistaház
Résztvevők: Asztrum, Krisztián, Csipisz, L3, IldiH, Gabika, Andris, Szilvi és Picurka, István Ágota, Mari

Beszámoló Asztrum tollából hazaérkezés után:

SZIASZTOK !!!

Megjöttünk az "első" igazi mixxx-túráról! Első élmény beszámolóként csak pár sort írok, aztán majd kifejtik a többiek hogy milyen volt... Szerintem nagyon-nagyon szuper volt, mindenki jólérezte magát, jó volt a hangulat, sokat beszélgettünk, sétáltunk, nevetgéltünk...

Volt jó kis "nyelvlógatós" túra, voltunk a Füzéri várban, lovaskocsikázni, meg kutyákat pancsoltatni...

A szállásunk szerintem nagyon ideális volt, kutyákkal együtt ez így volt tökéletes, volt külön ebédlőnk, tv-nk, hűtőnk, külön szobák, kis bolt 5 méterre a háztól, egyszóval minden az igények szerint... Jókat , meg , meg esténként ! Szóval értitek!

Mindenki nagyon kedves volt hozzánk, a kutyák annak ellenére hogy volt sok kisiskolás, szabadon rohangálhattak, sőt egyes "tehetséges" kutyákat (Benjike) több órára elraboltak a gyerekek, hogy aztán egyszerre ül-fekszik-pacsit ad, repül a jutifalat című játékokokat játszanak!

A táj valami csodálatos volt, a sok kutyás képen kívül sok tájképet is fogunk berakni, mert ezt mindenkinek látnia kellett volna... A háztól nem messze volt kis forrás-tavacskánk, a kutyák legnagyobb örömére! Volt nagy hancúrozás, futkározások, evések...kutya rászről!

Mi nemrég értünk haza, Ildiéknek szerencsére pont jött vonat, úgyhogy lassan ők is befutnak... Személy szerint én már fürödtem, meg hajat is mostam...hááát ami lejött rólam... Suzy úgy alszik, mint akit kiütöttek...

Lesz sok-sok kép is, majd jól betelik vele a topic! Meg persze majd mások is élménybeszámolnak, én még most csak "röviden" meséltem!

A többieknek több és szebb képei lesznek mint nekem, mert nincs jó gépem... Azért itt egy nyitókép!

Asztrum képei a túráról

Beszámoló Szilvi tollából hazaérkezés után:

Sziasztok!!!

Csatlakozom Asztrum véleményéhez, nagyon szuper hétvégét tudhatunk mögöttünk

Minden kutya kultúrált és emberi módom viselkedett nagyon ritkán voltak összezördülések. Jasmint is csak 2szer akarták megenni mivel akkora vísítást rendezett amikor felé indultak játszani, hogy csak na, de megúszta egy nagy ijedtséggel.

A táj nagyon nagyon szép volt én csak 130 képet csináltam és igyekszem feltölteni....

Némó egy hatalmas édes fejű bocikutya Doró meg egy nagyon selymes szépséges leányzó. Zsebike is csúcs volt minden gyerektől és gyanús nénitől megvédte a tábort, vagyis a a kis "családot". Jasmin kedvence még mindig Benjike, de mostmár Suzyt is igazán megkedvelte.

Az a kis tavacska nagyon szuper volt, de már ugyanazokat írom, mint Mesi, mert ő nagyon jól összefoglalta. Voltak érdekes kártyás megmérettetések, igen egyedi szabályokkal, nagy beszélgetések a tűz körül és egy kis koccintás a névnaposért is.

Én Judittal, Lacival és Benjikével mentem haza, de útközben kitaláltuk, hogy leugrunk fürdeni agárda, persze elkapott minket a hatalmas zuhi, de 30perc után kisütütt a nap és újra 30fokban végre csobbanhattunk a Velencei-tóban és persze a kis FÓKÁINK sem maradtak ki. Benjike távúszó lesz, annyira jól megy neki. Jasmin is nagyon jól úszik és közben fröcsköli maga előtta vizet és azzal játszik majd úszkál. Itt sajnos képek nem készültek mert az eső miatt nem mertük először elvinni a gépet és nem is vigyázott volna rá a parton senki így nem kockáztattuk meg...

CSIPISZ: Mégegyszer nagyon köszönök mindent aztán majd ismétlünk és jól elrendezünk mindent.

További beszámolók:
És célszerű a topikban tovább lapozgatni ...